ojråå

"Personligen tycker jag det är korkat att tro på religon eller någon gud, jag är en männsika som tror på vetenskapen. Vill ha allting bevisat, dock finns det ju mycket som inte är bevisat. Kännslor, det är ingenting som är bevisat. Personligen tror jag inte kännslor faktiskt är någonting, jag tror inte på kännslor. Men jag har en kännsla innom mig som jag inte heller kan beskriva, och om det beror på kärlek vet jag inte."

Av
Alexandra Kissie Nilsson...

"Hejhej, tror inte på känslor eftersom dem inte är bevisade (?), men nu har jag allt en känsla jag inte kan beskriva!"
Hur bevisar man ett faktum undrar jag?
ALLTING handlar om känslor?


Hittade bilden på google, härlig.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Älskar hur hon skriver "kännslor" xD

2010-12-12 @ 19:12:42
URL: http://www.bachbloggen.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria ♥

hahahha asså lägg aaaaav

2011-01-05 @ 23:43:36
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig, kanske eller?

e-postadress: (publiceras icke)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0